BANGGA!!!!!

ahaks....
akhirnya aq berjaya jugak x tido lepas solat subuh
muahahahahahahahaha.....
aq pon xtau apa yang buat aku bersemangat nak bangun pagi hari ni
tipu! tipu!

pagi tadi masa lepas solat subuh aku terdengar mak aq tengah sembang ngan telefon
aq terdengar mak aq ckp "mak nak datang hari ni...."
itu je aq dengar... pastu aq terus malas nak dengar sebab nak layan mengantuk aq ni
masa aku layan ngantuk tu aq guling2 atas katil
sambil fikir...
"opah nak datang hari ni?"
kalau opah aq tengok aq tido lagi confirm die cite satu kampung
hehehhehe.. hiperbola plak...
xdela satu kampung tapi aq takut la die cite kat sedara2 aq yg lain..
xke malu tu.. jatuh standard aq

dan disebabkan opah aq nak datang hari ni
aq terpaksala bangun awal....
sekarang ni aq tengah confius xtahu nak buat apa

Apakah yang aku harus buat untuk pagi ini?
a. tengok drama korea
b. belajar untuk UKKM
c. sambung tidur balik
d. kacau adik aku... muahahhahaha

klau aq sendiri yg pilih sah2 aq nak tengok drama korea! itula jawapan yang terbaik!

hehehe.. sronok dapat merepek pagi2 ni
hari ni aq nak bagi korang dengar first song yang aq dengar pagi ni



Comel kan lagu ni :D
Enjoy your day...


mood: still ngantuk...
p/s: jangan tidur khalilah.... jangan tidur.... nanti opah datang...

3 comments:

hanasekai said...

oh won bin!!
masuk balik la ft island!!

khalilah said...

knape die keluar dari ft island?

hanasekai said...

entah!!
ak kurg pasti la..
x de kerjasama dlm ahli kot tp yg ak taw..
lepas dia kuar ft island still baek nan dier..hihi