Hujan~

sejuknyer....
aku tak tahula ini gambar ape...
dey...
tak belajar seni ke?
ini gambar orang tengah merayau malam2 buta waktu hujan..
ish..ish aku yang tak blaja seni pun tau
asal diorang merayau?
mane lah aku tau... orang dalam gambar tu xleh cakap pun
lgi pun gambar ni bukannyer aku lukis..
aq mintak kat abang yahoo jer
tapi aku rase 2 budak dalam gamba tu tgh dating ler..
ape ntah... 
eh eh... 
ape yer aku nak cite tadi...
lupa dah...

eh eh
sape dah siap homework
angkat telinga...
huyoo.. banyak nyer taik telinga!
aq pon tak siap lagi...
tak sempatla...
mesti korang cakap... "online sempat plak"
kantoi~
ish! notebook punye pasal la ni sampai aku tak buat keje skola...
*campak notebook*
xde la... tak campak pon.. gile kut klau org main campak2 ni
itu hanyalah virtual semata-mata..
oklah... cukup kut aq merepek hari ni
takde pape pon nak cite
see in next entry... >.<
sayang korang*dgn nada gedik*


mizz ILa XOXO

2 comments:

acan ketot said...

hu3...sye x ciap jgak...

mizz ILa said...

yay.. kite geng meh sep! sep!