malasnyer.....

Uwwaa~ lepas bukak skolah ni ade ujian..
kite kire lagi bape hari lagi bukak skolah..
1, 2, 3, 4, 5...
lagi 3 hari jer..
aku dah la tak habis study lagi..
tu la...
mase mula2 cuti taknak blajar
online 24 jam..
skarang baru nak belajar..
gedik kan?
                                                                                                         


hehehe... sekarang ni aku tengah in love...
weeeee~~~
nak tahu ke ngan sape?
he~ segan la plak nak bagi tau...

saya suka dia! dia! dia! yang pic kat atas tu....
handsome kan?
kalau korang yang buta kpop tu..
mestila tak kenal..
walauppon korang tak nak tahu
aku tetap akan bagi tahu..
name die kim myung soo a.k.a L
dia ni dari infinite
wahahahahaha.......
farah.... kau jealous tak?

semalam aku menghabiskan masa dengar lagu baru diorang..
best kut mv die..
nak tgk?



diorang nyanyi nothing's over
bukannyer nothing sober!

meh sini aku kenalkan... gi ambik buku nota.. salin! nanti masuk exam XD
yang keluar first2 skali tu sung yeol..
lead dlm mv ni..
tapi die langsung x dpt nyanyi solo dlm lagu ni..
well.. takpela... aku x berapa minat kat die..
and yg angkat tv tu...
hehehe.. L.. dah kenal kan?
lepas tu yg scene in the bed ( why it sound like so wrong?)
sung gyu yg tgh nyanyi tu (leader) and sung yeol kat sbelah dia
and scene bed kedua.. tu woo hyun..
wahahah... kepala die kena tisu tandas..
and yg tgh picit sung yeol tu..
sung jong.. comelkan.. muka die cam perempuan skit..
then yg rap lepastu sambil kacau2 sung yeol tu.. dong woo.. rambut die pelik skit..
hoya plak yg rap dekat tepi van tu...
yeah! complete 7... aku hafal.. hahaha.. bangganyer..*kembang hidung*
(benda ni igt.. formula chemistry... hancus!)
mase mula2 aku dgr lagu ni kan..
beat intro die cam ade la skit2 cam lagu justin bieber yg baby tu..
tapi lepastu dah ok! hehehehe...

cam gedik jer cite pasal ape yg aku suke..
tapi tak pe la.. korang tak muntah lagi kan?
*wink wink*

p/s : maat atas kegedikan melampau di post ini..
       saya janji saya tak buat lagi..hehe..maybe XD

Mizz ILa xoxo

2 comments:

hanasekai said...

haha
ko ambik la L ko!!
dier nyer aura x kene at ak lagi!!
dh hilang!!
G-dragon je skang
triple win in any music show!!
haha

mizz ILa said...

eceh~
sbb diorg dah lame...
mmg la susah nak kalahkan..