april :)

yup... dah masuk bulan april dah..
and ujian dah habis..
sebenarnya hari selasa dah habis dah..
tapi aq kena buat payung terjun...
payung terjun?
parachute untuk roket air..
hehehehe... bangga aq parachute terbukak time lancarkan..
cume die turun laju sikit... sbb plastik kecik
tapi ape2 pun jadi kan.. huhuhu...

sekali tgk dah tau yg tu bukan aq punye kan.. ni pic dari yahoo

hemm.. lagi...
markah untuk ujian pun dah dpt..
cuma agama, bio ngan tasawwur blom dpt lagi..

mula2 dpt markah tu kitorang sume macam keliru gile dgn gred..
sbb kan bru jer form4
mrkah untuk gred SPM ngan PMR kan lain...
pastu cikgu kelas kitorg bgi tau..

ini adalah gred untuk spm..
wahhaha.. batak~ tau x pe..

keputusan aq untuk ujian ni.. biase2 jer..
huhu... dah blajar pon last minute..

ckp pasal minute ni..
korang ade dgr tak lagu 4 minute..
bestkan..???
best! x caye cube dgr....



prasan x time hyuna sebut serenades..die sebut.. se-re-na-de..
ok fine.. aq tau korang x prasan..
anyway that's broken english was cute! XD
and mv die klakar sgt.. kesian jung shin

P/s: dlm 4 minute ni aq just knl hyuna jer.. hekhek
    
lets have a heart to heart to heart... TALK!!!




No comments: