itu tak boleh! ini tak boleh!

hurmm.. :(
mak aku tak bagi aku pegi tution tuh..
sbb takde sape boleh hantarkan..
ayah aku plak kerja tak ikut mase.
pastu plak mak aku tak bagi aku jalan sensorang pegi tempat tution tu yg kat pekan..
"mum why are doing this to me mum.. can you please tell me!"
ececece.. xdela aku speaking depan mak aku camni...
klau die dgr confirm die ingt aq ade masalah mental..

View Image
alolo...comeinyer... nak ngorat bleh.. eh, aku dlm mood sedih skarang ni.. lain kali lah ngorat..

but...
I'm old enough to go there by myself!
I'm 6teen in 6 november!
I'm sleeping alone at night in my room with open lamp..(alamak..kantoi plak)

ye la... aku tau! aku tau!
ape yang mak aku cakap tu betulkan..
aku kecik lagi... x cukup tinggi..saya sedar sume itu...
tak perlu diulang kembali..

how I hate when all she said is true...
that's why I love her..
she never fail to watch me.. LOL!


tadi ketua kelas aku bagi tahu...
jumaat ni ade pertandingan english drama...
ni yg nak buat aku nak gelak2 x tentu pasal dgn hati yg x ikhlas 
seriously lepas je ape yg terjadi kat aku sbb drama kat skolah tahun lepas..
aku memang pantang dgr orang ckp pasal drama2 ni..
klau boleh aku nak lupakan..
and pretend like nothing happen
yeah! saya tak ingat...(buat2 x igt)
ape yg jadi yer tahun lepas...


No comments: