stop spamming!!!

hari ni aku ade masalah skit..
erk!
aku tak tau knape..
tapi apsal asyik ade orang spamming link yg ntah ape2 kat chatbox aku!
tekan ctrl n klik belah kanan mouse untuk besar punye!

tekan ctrl n klik belah kanan mouse untuk besar punye!

cube korg cite ape motif diorang spam link2 pelik ni?
ok..
maybe ini bukan salah diorang.
maybe diorg terpedaya ngan spam tu
pastu ngade2 tekan link tu..
sudahla! stop la! buat keje2 yg buang mase ni..
yg jadi mangsanye aq tau x!
setiap kali ade org spam link ni kat aq..
mesti ade bunyi pop out chat.. 
terkejut beruk aku dibuatnyer...
dahla aq pakai earphone.. sakit telinga aq bai!
and selalunyer bile sekali dtg mesti lepas tu ade lagi 2,3 org yg buat!
hah!!! aku sakit jiwa akhirnya...

relax khalilah... mengucap.. mengucap..


No comments: