Day 2: 10 things you love

Yo! whats up! *ala2 cool*
Yes! dah masuk hari kedua...
"Saya berasa sunggu bangga kerana dpt mara ke peringkat seterusnya.. lallalalala..."
Challenge untuk hari ini ialah...

DUM...

DUM...

DUM...

10 Things you LOVE

Vanilla ice cream in the middle of brownie cookie.. yummy!
  1. First of all.. What about kita sentuh bab2 makanan dulu.. "OH! I love food" Aku suka makan ice cream.. Tak kisah la ice cream apa pun.. Sebab aku rasa semua ice cream adalah terbaik.. Tapi chocolate diberi keutamaan.. Strawberry.. sorry.. you last..
  2. Aku suka makanan yang tak semua orang suka.. Macam durian.. Aku bukannya a big fan of durian sangat.. hehe.. ye la tuh.. padahal aku boleh makan sampai sakit tekak.. ekekeke..Gulai Tempoyak, Sambal Tempoyak...uh.. meleleh air liur aku.. add one more.. pekasam.. oh yeah! Nampak macam semua benda aku boleh sumbat..
  3. Cukup2 la tu makanan.. skarang kita sentuh aspek yang lain ya adik2... Benda yang aku suka buat ialah makan sambil online ... eh.. makan lagi...
  4. Aku suka menconteng surat khabar.. maksud aku bila aku nampak ada muka orang kat surat khabar tu.. gambar tu akan jadi mangsa.. Aku make up gambar tu.. Kadang2 aku boleh tukar artis2 yg se hensem2 bila dia lalu pompuan duk jerit3 tu jdi bapok.. ekekeke.. jahatkan.. Tapi itu adalah cara aku nak lepaskan stress. Selalunya lepas aku berjaya menconteng muka orang aku akan gelak sensorang macam makcik2 Joyah yg tgh bergotong royong time kenduri kahwin.. WAHAHAHAHHA...
  5. Aku suka senyum.. hemm.. Benda ni pun kadang2 aku tak perasan yang aku tengah senyum.. Orang ingat aku terfikirkan "someone" bile aku senyum padahal aku just terfikir something yg kelakar bukannya apa2 pun..
  6. Then, Aku suka Kpop.. Bape kali la aku nak bagi tau.. 
  7. I love study on the last minute.. Perbuatan ini tidak digalakkan ditiru yer adik2 di rumah sekalian
  8. Aku sayang semua benda2 yg ada dalam bilik aku ni macam.. netbook yg aku tgh guna ni... camera yg dah berabad aku guna *nampak sgt menipu* aku punya nemo yg hari2 aku peluk, aku tendang, aku cium, or aku tumbuk..
  9. Bila aku boring, aku suka bukak lagu kpop and menari dalam bilik aku.. bilik mak aku bukak pintu bilik aku secara tiba2 aku akan buat2 tgh cari benda.. Well.. I'll do it like always..
  10. Lastly, Aku suka duduk diam jer kalau time tuh aku takde apa nak cakap. Sebab tu la ramai cop aku seorang pendiam.. aaaa~ molla.. molla 
 
This is cute :)

Yay! Dah siap..
see you guys tomorrow..

p/s: Shit! additional classes is killng me :X

No comments: