Day 7: 10 Important People


10 Important People

  1. My Mom.. heh.. anak mak betul la.. 
  2. Ayah... Always be nice to me... :)
  3. Abang Long.. Kenapa muka mirip macam Ilah!!! 
  4. Abang Ngah.. Please tolong jangan jadi sensitif sangat bleh tak? Anyway thanks sebab belanja family tiap kali dpt gaji.. ekeke
  5. Abang Lang.. Hahaha.. Poyo! Suka buat lawak macam ntah ape2.. XD
  6. Atin.. my youger bro.. MACHA!!! *kalau dia baca ni habis aku*
  7. My bestfriend.. Aida.. Walaupun ko slalu buat onar dekat aku.. tapi aku still anggap ko kawan ok.. 
  8. Farah.. rakan seperjuangan aku dalam kpop.. *ayat macam skima* Farah ounnie nanti kite menari lagu boyfriend plak yer...
  9. Shahida.. wei.. aku rindu gila kat kau.. *peace.. aku tak gila lagi k* Bila ko nak melawat kitorang kat sini.. dorawa~ *emo*
  10. YEAH.. Datin vogue.. aka Nadyra Rahman.. Nama ko kat facebook memang market kut..

Sebenarnyer banyak la orang yang aku boleh listkan..
Sepupu aku.. Opah, Atuk, Kawan kawan aku yang lain pun ramai..
Jangan kecik hati k kalau korang takde dalam list ni..
Because you guys always in my heart...
okay! Kepoyoon terlampau di situ..
Sehingga aku rasa malu..

*BOW*

*RUN*

No comments: