DREAM CONCERT

Hello there...
Jom tengok dream concert nak?
Kite pegi korea naik helikopter aku..
aouh~ berangan jer~

Kalau orang macam aku yang takde astro kat rumah
*ok, aku tau memang kuno*
Boleh tengok dekat kPad!
Streaming online...
dream concert start pukul 10.10..waktu malaysia..
so kene tunggu lebih kurang sejam lagi..
Tapi tak pe aku akan tunggu sebab dekat situ ade f(x)
Banyak la lagi artis kpop yg perform..
FT Island, Beast and bla bla bla (bleh bace sendiri kat sini)

View Image
yeay!! Amber~

Tapi it's kinda sad sebab takde SNSD
SUJU pun takde..
2ne1 pun takde :(
Infinite pun takde..
Huwa~
Dahla semalam First Anniversary Infinite..
Yeay.. dah setahun!!!

Tapi Dream concert ni bukannya ade english sub pon..
Nasib baik aku reti korea..
hahaha~ aku merepek di situ...

Ok la~ 
Sebenarsyer aku takde idea pun nak cite ape..
Saje nak memenuhkan Dashboard korang..
BYE.. Nak join GA la...
Mehla tag saye *wink2*





No comments: