Selamat Hari Ayah...

View Image

" he cut off my hand, kind of killed my mum and took over the entire galaxy." -Luke Skywalker 
Hey..my readers..how your sunday?
ape? kena kejar dengan anjing?
alololololo.. jangan nangis ok..

Ce tengok tajuk entry aku dekat atas tu?
eh? asal? salah ker? betul la tu..
aku panggil ayah bukannyer bapa..
ayah dengan bapa tak sama la
dalam perkataan ayah ada huruf h dalam perkataan bapa ade huruf h?
takde kan?  so jangan nak banyak bunyi...

Hari ni aku rasa aku nak cite sikit pasal ayah aku?

Ayah aku seorang yang penyayang.. huh.. mestila ade ke bapa yang tak sayang anak die?
kecuali la kalau bapak ayam.. itu kes lain ok..
Dia sayang anak dia semuanya sama rata..
Walaupun aku adalah satu2 nya anak perempuan dalam keluarga..
Dia jaga abang2 aku pun macam anak dara oi..
Tak boleh senang2 keluar malam..
Kalau abang aku nak keluar malam main futsal ker..
mesti ayah aku tanya banyak2 kali macam polis tengah soal siasat penjenayah..
ahaha.. nama pun polis kan mesti la macam polis..takkan macam cleaner plak

Tapi ayah aku ni garang jugak orangnyer..
abang2 aku cakap waktu diorang kecik2 dulu..
diorang selalu kena denda kalau nakal
Tapi sekarang ayah aku dah tak garang sangat mungkin umur pun dah makin banyak
Nasib aku ngan adik aku memang baik..
kalau tidak semedang jer kena denda..

But still ada masa aku kena marah..
Kalau korang nak tau.. aku ni jenis malas nak pegi kenduri rumah orang
Tapi bukannya tiap2 kali kenduri datang angin camtu..
Ada jugak kenduri2 yg aku semangat nak pegi..
Tapi kalau aku malas.. mesti aku sengaja buat2 lambat..
Sampai ayah aku nak tinggalkan aku sorang2..
Tapi tak pernah kena tinggal pun..
sebab bile aku kena tinggal mesti ayah aku call abang aku untuk ambik aku..

Another thing is ayah aku memang seorang yang peramah..
sangat peramah..
sampai kadang buat aku rasa marah sebab kena tunggu dia sembang..
huh~


HOHOHOHO
Ni gambar ayah aku yang paling aku suka..
nomnonomnonom...
Tapi baru hari ni aku perasan aku ade sesat kat belakang tu..
ape la yang aku buat kat situ.. shuh shuh shuh..

P/s: urgh!!! esok skolah.. malasnyer!!!

No comments: