Babo~yah!!!!

Padan muka dia!
Letak lagi gambar aku dekat dp dia!
kan dah kene tukar jadi elmo..
heheheheheh

Sebenarnyer aku ade masalah sikit dengan abang sulung aku yang kurang matang ni
entah apa masalah kesihatan yang beliau hadapi
tiba2 tukar profile picture die dengan gambar aku
dah la gambar aku tu quite pelik skit
still jugak die nak letak
even aku dah suruh die delete banyak kali
tapi die tak nak dengar
saja la tu nak carik publisiti murahan
kalau die ade kat rumah time ni
aku tumbuk2 perut dia sampai hancur!

So then what did I do?
Aku log in account die..ehehehe
mule2 aku tak terfikir pun nak log in account die
aku cume fikir nak balas dendam dengan tukar dp aku ngan gambar die
but then aku terfikir..
instead of tukar dp aku ngan gambar die yg freak tu why not tukar je dp die..
And baru aku ingat sebenarnyer aku tahu password die
sebab sebelum ni aku suka sangat main game kat facebook
sampai aku guna fb abang aku untuk cepat naik level...
then bile aku dah log in fb die aku remove dp die and tukar dgn gambar elmo yg atas tu..
and mengada buat pengakuan kononyer nak mintak maaf


bile je aku post status tu terus orang komen..
it's look like abang aku quite popular..
errr... tolongla...
then tanpa buang masa aku terus log out..
kang takut terkantoi plak an

and bile jer die online..
terus post macam2 kat wall aku
hadoi~ kasi semak jer!



Dengan gune dp elmo tu terus die buat onar kat wall fb aku...
Sedih betul aku tengok abang aku ni..
macam budak baru nak up.. XD
Tapi bile aku fikir2 balik apsal la aku letak gambar elmo jer
patutnyer aku letak la something yg memalukan skit..
tapi fikiran aku tak sampai kesitu mase tu..
maybe otak aku still bersih :D

Well for my bro..
sorry sape suruh start perang dulu
kan dah kene.. :P

Annyeong!!!

No comments: