[Drama Review] Baby Faced Beauty!

Aku just nak bagi tahu yang aku dah habis tengok drama ni..
baru jer tadi.. 
Drama ni? ermmm... Aku rasa cam boleh la..
Cuma main lead die tak hensem..
Korang kan suka tengok yang hensem2 jer...


Drama ni story pasal perempuan, Lee So Young yang dah umur dia sampai 34 tahun
But still muka dia nampak muda sebab tu nama drama ni baby faced beauty
So Young ni cita2 dia nak buat baju maksudnyer dia nak jadi designer la..
So then dia menyamar jadi adik dia Lee So Jin yang umur 25 tahun and kerja dekat syarikat The Style
untuk sara keluarga dia..
Tapi tengah2 episod tu die mengaku yang dia menipu...
Then macam2 la jadi dekat dia..
Drama ni ada 20 episod jer..



Sebenarnya aku harap akhirnya So Young akan dengan director ni
But It will never be happen sebab director bukannya main lead so bye bye


This is a couple in this drama Jin Wook and So Young..


Yang budak perempuan comel tu anak kepada director..
Budak ni la yang jadi adik Hye Mi dalam Dream High..
Comel kan...



Perempuan ini memang annoying sangat..
Sume orang lelaki dalam cite ni die panggil Oppa.. hahahah
Die pun kena berlakon jadi jahat kan
so mestila kena buat orang menyampah



Jang Nara comel gile.. memang tak sesuai nak cakap umur die dah 30.. :D

Lepas ni aku rasa macam nak tengok Secret Garden kut
or My Princess 
Hahahaha...
Tengok drama jer kerja aku..
Belajar tak jugak.. ekekeke

No comments: