Khalilah kenapa tak tidur lagi?


sehari 2 ni aku asyik update pasal drama korea jer..
Nak wat camne tak kan aku nak update pasal pengetua sekolah aku "Lee Min Ho" tu
Kang tak pasal2 kene cop stalker plak.. tau la beliau hensem XD

Ingatkan taknak update blog hari ni..
Tapi ngeee~
Rasa boring plak.. dah pukul 1.40 
Nak tido tapi....

Tadi dekat sekolah takde ape pun yang menarik
Belajar, belajar dan belajar
bile la benda ni akan stop kan.. boring kan?
Skarang aku tak boleh nak study..
Asyik rasa macam nak tengok Drama Korea jer
Maybe someone should take this notebook away
Then boleh campak dalam lombong..

Baiklah adik2 sekalian..
esok ustazah nak buat ujian tasawwur..
and aku langsung tak baca satu ape pun..
bagus tak? itula namanyer pelajar cemerlang
oh oh.. jangan puji lebih2 sayang, saya tau tu.. XD
Korang doakan aku boleh jawab yer esok..
Tak kire doakan gak! Kalau tidak kite geletek awak sampai pengsan..
Manja tak I? XD nyenyenyenyenye....

Nampaknyer aku dah start merepek macam orang gila
maybe aku perlu kan tidur sangat2 sekarang..
ok bye sebab sudi baca entry yang takde motif ni.. 

Annyeong! :D





No comments: