Only picture...

Liyana dah upload gambar hari sukan
ah~ gomawo chingu...
so disebabkan aku takde ape nak post..
what about aku just post gambar2 yang diambil hari tu


Gambar ni ambik masa lepas kawad
kalau korang perasan muka aku time tu peluh2 macam orang baru balik sawah

Datin Nadyra and Mizz Atiqah...

Orang kuat aerobik: Mizz Atiqah and Zafira



ecececece..Aida saja nak tunjuk rajin
kat dalam kelas takde plak die nak membaca..kat luar kelas plak semangat die bukak buku
macam orang tak tahu die tengah baca e-pop

Aku kena lindung sebab fatin tibe2 terbang plak


Sekali lagi muka aku kena lindung..kali ni ngan tudung sebab tudung terangkat =.=



Disebabkan nak sangat masuk muka dalam gambar aku terpaksa duduk diam2
dapat gak masuk..



muke pakcik ni ganas la..
kalau muka die comel confirm aku mintak tumpang balik rumah

saranghaeyo~ 

Tapi love tak jadi
Aku dengan Cik Sakai..
and lencana SK Reben.. XD

wei farah.. maybe kite patut pose camni.. senang skit..

Dalam sume gambar yang liyana upload aku tak jumpa pun gambar dia
sengal ko yer.. gambar aku yg lawak2 sume ko letak
gambar kau satu pon takde..


Semua gambar ni aku curi daripada facebook Liyana
kamsahamnida~



No comments: