I wanna eat cupcake

Good morning sunshine :)

       Orang tengah sibuk dengan biskut raya sekarang ni.. aku pulak tiba-tiba sesat nak makan cupcake. Aku rase mengidam makan cupcake (macam mengandung plak) Ada sesiapa boleh buatkan tak.. Kalau boleh hantar nombor phone korang kat email aku tau..hohoho gurau jer.. kang ade plak betul2 hantar..

        Aku suka cupcake ni sebab cantik.. nama pun cupcake kan mesti la cantik.. Walaupun cupcake pada pandangan aku rasa dia sama jer.. manis.. sume cupcake pun manis..mana ade pedas.. Ingat lagi bila makan cupcake mesti macam control2 sebab takut krim die melakat dekat bibir..Mase tu la terselah kesopanan aku.LOL

Ni apa yang aku jumpa bila aku search pasal cupcake..

Cupcake faces
Muka cupcake tu sama macam aku sekarang ni..Muka tak sabar nak dapat duit raya

Rainbow cupcake

Panda cupcake
How about seluruh badan panda

Panda cupcake+body

Cute hedgehog cupcake
Monster cupcake
Krabby patty.. Naw~ It's hamburger cupcake
Aku tertipu mula2 aku ingatkan burger..rupa2 nyer cupcake.. Boleh makan cupcake sekali ngan burger

Movie-night cupcake

Pikachu cupcake
Bile tengok pikachu teringat plak kat kwang min.. lari tajuk~

Doraemon cupcake
Last but not least...
sesame street cupcake

sungyeol and maknae
haha..takde kaitan pun gambar tu..
oh I know they cute like cupcake


No comments: