Penindasan DX


Hari ni tersangatlah bengang dengan cikgu math aku...
Kenapa? 
Mula-mula sebelum ujian lagi cikgu tu bagi tahu dekat kelas kitorang
Untuk budak sains akan dibagi 1 helai soalan extra..
Aku rasa sume orang dalam kelas aku macam.. tak puas hati la..
Tak adil kan kalau nak bagi soalan lain dari kelas lain
Tetapi walau macam mana pun kitorang merungut..
langsung tak ubah apa-apa
Sebab itu arahan guru kanan sains dan matematik

Pastu pagi tadi mase cikgu nak bagi balik kertas math
Cikgu bagi tahu..
Soalan extra tu tak dikira sebenarnya..
Bila aku dengar jer.. Aku macam
WTH
Cikgu ni buat nak buat wakenabeb ke?
Alasan markah untuk soalan tu tak dikire sebab
Guru kanan cakap soalan tu maybe ade yang meniru...
sekali lagi dengan nada yang penuh perasaan...

WTH!!!


Alasan nyer memang tak boleh blah tau tak
It's not like all people in our class cheating
kenapa tak cakap awal-awal soalan tu tak dikira
sekurang-kurangnya aku dapat tumpukan soalan lain
sebab masa untuk jawab ujian cuma 1 jam..
and kitorang kena siapkan semua soalan plus dengan soalan extra..
tak adil tau tak!!!
buat penat jer aku buat soalan extra tajuk probability tu..
Guru kanan tu pun satu..
perangai macam budak tak cukup umur..

Nasib baik time tu Farah bagi e-pop kat aku
Kalau tidak mau aku jadi Godzilla kut kat situ
hemmm....
tapi merungut banyak-banyak pun bukannya markah math aku terus jadi A
Takpela.
Sempena bulan Ramadhan yang mulia lagi barakah ni aku maafkan la cikgu
Aish~ kalau final exam diorang buat perangai macam ni lagi
aku report kat Kementerian Pelajaran..XD




No comments: