U-kiss Someday

Hello anda anda semua...
Mak aku tak bagi tidur lepas sahur sebab die tahu aku nak ponteng skolah..
relax Khalilah~ sehari je lagi~


Someday adalah lagu baru U-kiss dalam album kedua diorang..
Dah dengar dah? Belum?
Nah dengar ni!





Dah dengar dah? Tipu! Korang tak dengar lagi kan..
You guys have to hear this..
This song is so inspirational to me..
Aku suka gila time part chorus..sebab lyric die buat aku nak menangis
Ok.. aku jer yang nak emo lebih lebih kat sini..
atau pun lagu ni memang ada kaitan dengan aku..
Sebab untuk ujian setara dua memang markah aku semua macam hampeh jer

--------------------------------------------------------
Chorus:

You get some right, you get some wrong
Although tiring there will be days to smile
When you fall down when you get up
Although tiring there will be days to smile
Eventually a day to smile will come

--------------------------------------------------------

I really love the meaning of this song.. So beautiful
And it's like I can relate this song with me..
eh eh.. nak speaking plak..
Tau la.. dalam lagu ni diorang guna banyak english..

Terus terang aku nak bagi tahu yang aku bukannya 'KissMe'
(kissMe tu nama fan group diorang ok.. jangan pikir benda lain.. kang aku bagi pelempang kang)
Tapi aku memang suka dengan lagu ni..
hohohohoho...

*DUM*

*DUM*

*DUM*

Secara rasminya aku mengisytiharkan aku dah jadi KissMe!!!
yeay~ cuti sempena aku dah jadi KissMe...
selamba badak aku jer nak cuti
membebel mak aku nanti..

Nanti lah aku berkenalan dengan U-kiss
hensem gak diorong...
Kevin pun cute gile..
woi, khalilah ingat L..ingat  L..
Lagi sikit jer aku nak curang tadi XD
Merepek betul aku ni.. dah gi mandi la..
Kang kena tahan plak sebab lambat..

P/S:intro bit lagu someday tu lebih kurang intro bit lagu skolah aku..serious tak tipu!


No comments: