Day 11: Your favorite k-pop music video

Hai :(

    D.A.M.N. Sungguh sengal.. aku rasa macam nak bunuh orang sekarang ni. Emm takde la serius sangat sampai macam tu.. aku guna hiperbola jer.. korang tak belajar komsas ke? Tadi aku tengok myung wol the spy.. and you know what bile aku nak tengok episod akhir. time tu aku tengah excited gile2 nak tahu ending dia. tiba2 video tu rosak. BAMMMM!!!  Aku rasa macam nak menari lagu big bang yang stupid liar liar lie! Bukannya video tu jer rosak plus dengan sub pun tak synchronized.. Jadi aku mengambil keputusan untuk update blog yang tak bersentuh 2 hari sementara menunggu download balik episode last.. cobaan... cobaan..cobaan..

     Aku dah fikir semasak-masak nya.. aku rasa susah la nak pilih sebab memang dah banyak aku tengok music video kpop. Aku suka sangat tengok music video yang comel-comel.. so aku pilih:


      Huahuahua.. mesti korang ingat infinite lagi kan.. tapi mula-mula pun aku memang nak letak video infinite.. tapi kan ada banyak music video kpop kan... anggap la music video ni aku suka selain daripada music video Infinite..kekekeke.

Image Detail

      Aku suka tengok part diorang menari atas bumbung tu.. dengan belon warna warni.. serius cantik kut!. Tapi yang tak bestnya part ni takde dalam dance version :( Another part yang aku suka

Comel comel comel....
      Saya gosok gigi awak... awak gosok gigi saya... sweet kan kalau gosok gigi sama-sama. Tapi aku peliklah. Kenapa time diorang gosok gigi still nampak cantik ar.. maksud aku kalau kita gosok gigi mestila keluar air liur walaupun tak guna ubat gigi kan.. oh wait.. takkan la aku sorang jer yang gosok gigi tak senonoh macam tu?? hurmm... Macam mane la diorang boleh gosok gigi  ayu-ayu macam tu?

    Actually aku minat youngmin sebab masa debut rambut dia menyerlah sangat sebab warna kuning. Bila boyfriend perform kat music show mesti aku nampak dia dulu.. Tapi lepas lagu don't touch my girl.. dalam music video youngmin main pukul2 bantal ngan perempuan tu.. aku macam heartbreak T.T lol.. takde lah.. berlakon je kan..like I care~ padahal time mula2 aku tengok dalam hati marah2 jer XD. Tapi kadang2 bias aku dalam boyfriend asyik tukar2 jer.. ahahahaha... =,=

P/s: Aku ada tengok parody don't touch my girl..actually diorang letak fake translation but still funny kalau tak tahu bahasa korea X)

No comments: