Day 13: A k-pop group you dislike and why

emmmm *thinking*
     Penat aku fikir takkan takde kut kpop group yang aku tak suka... Tetapi memang takde pun..Aku rasa aku boleh terima semua group kpop yang aku tahu. Kalau ada yang aku tak minat pun mungkin sebab group tu seksi sangat. Tetapi tak bermakna aku tak suka. Kalau aku tak suka tarian lagu tu mungkin aku tetap minat lagu tu. 

     Lagipun kalau ada group yang aku tak suka aku takkan nak buat pengumuman kat satu dunia la aku tak suka sesuatu group.. Tetapi memang tiada yer adik adik...

 Bye..

   Oh ya.. sesiapa yang PMR tu..tahniah la yang dapat straight A's.. Bile cakap pasal PMR teringat dekat result PMR aku..uhuhuhu.. sadis~ sadis~ tapi takde la teruk sangat cuma tang subjek yang B tu....pergh~ penat aku menebalkan muka mase mula-mula naik form4.. Semuanya dah lepas. Aku pun tahun depan nak SPM dah.. arhh.. malaslah fikir!!! TENSION!

4 comments:

리야나 said...

lol . aku ingatkan ko tak suka kwangmin XD

Khalilah said...

haha.. saje letak pic kwangmin bgi kau suspense :D

Trisyia#foreveralone said...

sangka akak tak minat group Boyfriend. hahaha.

Khalilah said...

@Trisyia#foreveralone takkanlah.. diorang comel sangat, tak sanggup nak benci diorang XD