Day 7: A k-pop song that makes you cry

      Hello hello you SHINEE boy..eh silap..hello hello you shiny boy~sorry la sebab korang rasa lagu tu macam memekak.. dah la autoplay..takpe pause jer..aku tak paksa korang dengar pun..tunggula sampai demam city hunter aku habis baru aku buang lagu tu..ataupun tukar lagu hindustan ker..kuci..kuci..khotahai..aper aku merepek ni.. =,=

errrr....
     Okay.. aku sebenarnya tak pasti ada ke lagu yang pernah buat aku menangis.. Cleansing Cream by Brown Eyed Girls lagu tu aku rasa sedih jugaklah sebab bila tengok mv lagu tu aku rasa macam sedih..tapi aku tak menangis pun..


       Masa mula-mula aku tengok mv ni.. aku terkejut sebab aku ingatkan cleansing cream maybe BEG nak buat CF/advertisement ke hape.. tibe-tibe keluar mv lagu sedih. Kalau nak diikutkan mv ngan lagu tu macam susah sikit nak kaitkan.. kalau korang tengok kat youtube. Comment section penuh dengan orang cuba explain kan mv tu.. serius boleh confuse otak aku kalau nak baca semua explanation diorang..Much better kalau korang fahami and fikir sendiri..right? Ok fine.. memang takde siapa pun berminat nak tengok kan?

 P/s: Aku rasa patut tukar tajuk challenge ni kepada A kpop song that makes you sad.

No comments: