Page 28 of 366

Jangan curi dia! Amaran ni! XP

Ann...yeong....ha...se..yo...

       Oh.. hei.. Hai :) Aku baru je lepas habis tengok Me Too Flower... Happy ending semua orang loving loving. Aku pun tumpang happy sekali. Mana tak happy. Aku habiskan 5 hari nak tengok drama tu. Woh, lama gile... patutnyer aku boleh habiskan sekejap jer. Tapi berselang seli dengan sesi fangirling aku.. lol.. Okey tak nak cite pasal fangirling nanti korang mesti rasa nak muntahkan.

         Aku sebenarnya sekarang ni risaulah pasal homework aku. Aku tak sentuh pun lagi. Tadi niat nak buat pastu tiba-tiba aku online. Aku pun tak sedar macam mana boleh tiba-tiba online. Okey.. aku tipu! =,= Sebenarnya memang aku nak online lepastu tengok drama. Bosan weh! bosan tau tak buat homework. Macam korang kisah.. kan kan kan..

    And and and.. korang nak tau tak! Abang aku nak tengok korean drama.. Jap! Bagi aku gelak.. Wahahahahahahahahahahah... LMAO! Aku memang tak pernah tengok lelaki minat drama korea. Sebab tuh bila tahu abang aku cakap die nak tengok.. Aku macam.. "Weh, kau buat lawak ape?"  Takkan otak dia tiba tiba jadi tak betul lepas demam 2 hari. Tapi aku tak pastilah samada dia betul betul tengok ke tak. Sebab dia baru mintak drama tu dekat aku. Dekat dalam netbook aku ni banyak drama. eh, takdelah banyak sangat  sikit jer. Kalau nak meh sini aku copykan. 2 singgit. Eh? murah! XP

      Dekat facebook fanpage teen top sekarang ni sibuk-sibuk dengan girlfriend Chunji. Okey not exactly girlfriend dia. Cuma perempuan yang akan jadi girlfriend chunji dalam Mnet Hidden Track Romance. Cantik kut perempuan tu. Chunji kan bias aku dalam teen top mestilah aku sokong dia. :) Tipu! Sebenarnya aku jelly jelly jelly jelly jelly dengan perempuan tu. Kenapa mesti chunji? Why not CAP, L.joe ker..  Yeah ambik L.joe. Biar padan muka dengan so hyun. Muahahahaha *evil laugh* Sudahlah... lantak lah dengan Chunji tu. Aku taknak tengok langsung program tu! Takkan.. Tapi curious lah.. macam mana cara dia layan perempuan.. Ah, jangan! Tak nak! Khalilah, jangan search benda tu dekat youtube! Tak kisahlah! Aku ada Myungie..L, jangan masuk program2 camtu tau.. saranghae! xp

Korang rasa macam nak muntah? Silakan dengan segala hormatnya...

No comments: