Fangirling

gwiyeowo~
        Weee~ *terbang* aku dapat pilot shaker weh! PILOT SHAKER! Mestilah happy sebab dah lama tak guna shaker. Lepas dua dua shaker aku hilang tahun lepas aku dah trauma nak guna pensil tekan mahal-mahal ni. Padahal sebenarnya takde duit nak beli baru :P Tapi tadi abang aku belikan.. sebab aku ikut dia pegi CCY bookstore lepas balik. Then tengok muka aku yang macam seposen jer. Huahuahua.. Sebagai membalas jasa beliau aku tidak akan buka youtube untuk streaming selama sehari. lol. macam boleh.. setengah hari pun aku dah rasa macam lifeless.

    OKey okey.. actually kan dah lama aku tak update pasal kpop.. emm kira dah lama jugak aku tak spazzing pasal kpop kat sini. So hari ni aku nak bagi tahu rookie group yang menarik perhatian aku akhir-akhir ni.
   
asdfghjklasdfghjkl! They so cool XD
   Aku dah tengok reality show diorang.. Ta-Dah bla bla bla tajuk dia panjang sangat duh..Sekarang aku masih memilih bias aku dalam B.A.P. Aku rasa aku suka kat Young Jae. I don't know.. Masa ep1 aku tengok reality show diorang aku suka dekat kesopanan dia. Sebenarnya masa tu B.A.P tengah nak cipta slogan untuk diorang perkenalkan diri. Young Jae punya cara sopan gile.. alololo comel~ 

Yoo Young Jae
   Mula-mula aku ingatkan maybe diorang ni ganazz la kut.. tengok mv worrior pun macam gangster jer. Tapi bila tengok Ta-Dah.. luls.. kelakar bila tgk young jae menjawab ape yang yong guk cakap. And and and sebenarnya diorang sume ni alien yang nak menakluk bumi. Zelo plak robot yang Yong guk cipta. kekeke. merepek tapi aku suka. Dah~ dah~ Aku cite banyak macam korang kisah jer kan..

Bye. aku nak tidur Zzzzzzz

No comments: