Heee~

comel   

    Hai. Assalamualaikum. Mesti semuai orang dah tidur sekarang ni. Tinggal aku jer yang mata tak reti-reti nak lelap. Tadi aku tengok Shut Flower Boy Band... Myung Soo berlakon. Memang tak menyesal aku download drama tuh. Cuma last dia tak macam yang aku sangkakan. Aku ingat mungkin diorang akan sama-sama  popular dalam Eye Candy (nama band diorang) tapi tak. Diorang semua ikut hala tuju sendiri. Sebab tujuan utama band Eye Candy ditubuhkan sebab friendship bukannya sebab diorang semua minat music. Jadi Ji Hyuk, leader eye candy suruh diorang semua jujur dengan impian diorang.

     Aku tak sangka ending jadi macam tu. Hyun soo jadi Star. Dia ada adik perempuan. Comel duh tengok cara dia layan adik perempuan dia. And tak sure ending Hyun Soo dengan Ye Rim macam mana. Diorang nampak rapat tapi takdelah cakap yang diorang couple pun... tapi diorang rapat.. aku rasa jealous T.T Sebab diorang berdua cute sangat...

     Banyak pulak aku cite pasal Shut Up Flower Boy Band. Weh, aku excited sangat tengok ultimate bias aku berlakon. Aku nak L berlakon drama lain pulak... :3

Bye. Nak tidur!

 

No comments: